17 Ağustos 2013 Cumartesi

Nasıl Piç Oldum Anlatıyorum Part 49

http://fizy.com/#s/12t4a6

O da güldü…sonra,

“o zaman neden öyle seviştin benle?..niye prenses gibi muamele ettin, yüzümü, gözlerimi okşadın..öptün..işini bitirip geçmedin?..neden?..ben..yani…onlar, onların bir anlamı yok muydu?..sen her yattığına böyle mi davranırsın…tarzın bu mudur?..”

“sanırım (:”

“o zaman diğer kızlara da acıdım bak şimdi.. (: …eğer insanları bu durumlara düşürmekten canice bir keyif almıyorsan yapma bunu bir daha kimseye…öyle konuşma…öyle bakma…öyle gülümseme…öyle sevişme…anlıyor musun ne demek istediğimi?”

iç çektim…ne kadar da haklıydı…içimde biriken ve bir türlü hak eden kişiye veremediğim sevgileri, irili ufaklı parçalar halinde, sahip olmaması gereken insanlara dağıtıyordum…mineye, ceydaya, çiğdeme..hatta cerene, melteme, berile, ayşegüle, merveye….ebruyu ayrı tutuyorum tabi…ben, ona hiçbir şey vaat etmediğim halde geldi, beni, belasını buldu o…gerçekten bambaşkaydı..bambaşka bir duygu..

“anlıyorum…üzgünüm…tavsiyeni…dikkate alıcam (:” deyip gülümsedim çocukça…

“tekrar görüşeceğiz…beni hayatından yok etmeye çalışma..ben de seni rahatsız etmeyeceğim bir daha..ama bence yine bir araya geleceğiz..belki bir dakikalığına, belki bir geceliğine..ama kesinlikle daha işimiz bitmedi” deyip gülümsedi tatlı tatlı..

ayağa kalktı, yanıma geldi, eğildi, dudaklarını dudaklarıma bastırdı, küçük bir kıstırma hareketiyle noktalanana kadar birkaç saniye kaldık öyle..sonra ayrıldı, döndü arkasını, önüne düşen düz, sarılı-alacalı saçları arkasına attı tekrardan..kantin çıkışına yürüdü, çıkarken son kez dönüp, dona kalmış bir vaziyette bıraktığı bana baktı..girişe vuran güneşin altında ışıldayan gözlerini ve hafif bronz tenini, omuzlarını, bacaklarını son görüşüm oldu bu..

Tekrar görüşmeyeceğiz…biliyorum..
Az önceki öpüşün yarattığı sersemlikten kurtulduktan sonra, az önceki olaydan mütevelli olsa gerek, üzerimde hissettiğim gözlere aldırmadan ağır adımlarla çıktım kantinden…nasıl başlayıp, nasıl bittiğine, bana neler hissettirdiğine bir kez daha şaştığım bu görüşmenin ardından, artık derse girecek kafa da kalmamıştı bende..

“kimse sen değil” diye yankılandı yine bir ses.. umursamadım..zira farkındayım.. benim gibi ruh hastası milyonda bir bulunur..

Çardaklardan birine oturdum, o ara basketten tanıdığım 3-5 elemanla rast geldik.. konuştuk ettik…zaman geçti…
@6314, sanmıyorum panpa bu saatten sonra yarım bırakacağımı, anca 1-2 haftalık aralar veririm çok sıkışırsam, ama her türlü bitirmeyi düşünüyorum hikayeyi,

blog işine gelince, onu da düşündüm, hikayeyi bitirdikten sonra bir blog düşünüyorum aslında, orada daha güncel şeyler hakkında konuşabiliriz, dertlerinizi paylaşabilirsiniz, herkes yorumunu yapar, bir nevi beyin fırtınası,

zaten özel mesajlar sayesinde kendimi güzin abla gibi hissetmeye başladım x) , buna yönelik bir blog olabilir, ne derler hani, "hayata ve aşka dair ne varsa.." :p
@6317, ehehe, la daha ne kadar samimi olayım, sıçtığım dona kadar anlatıyorum işte ;)

başka yerlerde 1-2 yorum okudum, "sonradan götü kalktı" gibisinden, aslında böyle düşünülmesi iyi, çünkü okuyanlar benim başıma gelenleri henüz tam olarak bilmiyorlar,

3. yılım konusunda bu derece tedirgin ve iddialı olmamın sebebi budur, yani aslında buraya kadar 6 bin küsür entry okuyanlar, bahsettiğim konuların ve kendi çapımda verdiğim sosyal mesajların sadece eşiğinden geçtiler, geçtiniz.. daha holü dolaşacağız, merdivenler çıkacağız.. çatıya kadar yolumuz var.. sonra oradan da manzarayı mı izlerizz, yoksa kendimizi aşağı mı atarız bilemem (:

neyse, böyle beklenti yükseltmek hoşuma gitmiyor aq magazin programları gibi, gücü yeten, kondisyonu dayanan okusun görsün işte ;)
http://fizy.com/#s/1cj4e2

Ertesi sabah alperle fakülte binası girişindeki merdivenlerde dalgın dalgın geyik yapıp karı kıza puan verirken birden iki el omuzlarımdan kavrayıp biraz acıtana kadar sıktılar, döndüm baktım, kim?..nilay.

“günaydın beyefendi (: günaydın Alpercim ;)”

“günaydın nilay (:”

“günaydın gülüm, masaj mı yapıcan, yap ama acıtmadan”

“benim elim ağırdır, idare edicen mecbur (:”

Gülüştük,

“sen gelsene bakiym benle iki dakika?” dedi sonra bu,

Alperin yanından çekip merdivenlerin aşağısına sürükledi beni,

“seenn var yaaa az değilsin ha çakal” deyip 32 dişinin 48 ini gösterecek şekilde sırıttı,

“niye be ne oldu gene? (:”

Gözlerini iri iri açıp “bıraak ya, bana numara yapma, hemen söylüyorsun bakalım kim o sarışın çıtır x)”

Haydaa..nerden de gördün, duydun hemen anasını satayım..
http://fizy.com/#s/152gk6

“arkadaşım işte bee, kim olcak”

“arkadaşın? Ne seksi arkadaşların var senin öyle eheheh”

“olabilir, o da onun yaşam tarzı, bu arkadaş olamayacağımız anlamına gelmez” dedim gülerek,

“yani tabi canım, ama madem arkadaşların seni öyle öpüyor, ben de öperim bundan sonra okeyto?” deyip gülmeye başladı,

“ya,..ya,, bi Dakka, kızım nerdeydin sen? bizi mi izledin bütün öğlen!?” bu sefer kızmıştım ama..

“eevvet! Hem de ruhun bile duymadı, öyle bir dalmıştı ki, yuh lan, kızın içine düşecektin valla, cidden hoşlanmışsın sen bundan bu sefer bence..nasıl böyle kasılıyorsun filan, ay çok komikti lan uzaktan x) ..adı ne??”

“ya..ooof of..nilay öldürücem seni artık valla ya..”

“o son sahne bitirdi yalnız beni..amerikan tiğğnicırlar gibi, dudaktan öpücükle vedalaşmalar filan…ıyyy..valla canım çekti he :p”

“tamam sana ayarlayayım o zaman onu, lezboş lezboş takılırsınız?”

“yook ben senden istiyorum ama, arkadaşlara öylemiş ya hahaha”
Yalandan tokatladım yanaklarını..o sırada yanımızdan neconun geçmesi büyük talihsizlik oldu tabi, çocuk ikimize de gülümseyip günaydın dedi, ama aklında kim bilir neler geçti..”benim deli gibi hoşlandığım, ama sırf bir arkadaşımla çıktı diye aşkını içime gömdüğüm kızı adam arkadaş ayağına götürüyor” mu dediii, ne dedi..

“adı ne ya merak ettim cidden?”

“merak edilcek bir şey yok be kızım.. aramızda da bir şey yok.. benim..ee..eski icraatlarımdan biri.. epey önceden ama, sen bilmezsin.. öyle geldi, vedalaştık işte.. yurt dışına gidiyormuş, bir daha birbirimizi göremeyiz dünya gözüyle filan dedi..o öpücük de işte.. aynen senin dediğin gibi, özenti özenti hareketler..”

“hee..vay anasını ya..derin adamsın vesselam (: ..ama bana gayet hoşuna gitti gibi geldi yani o özenti hareket? Böyle bir gevşedin, eridin, bakakaldın arkasından yazık, son görüşünmüş meğer x))”

“ya evet, artık seninle idare edicem mecbur” deyip yüzüne yaklaştım, bu sefer bu iki elinin arasına alıp sıktı, tokatladı yanaklarımı..o sırada da tolganın geçmesi harika olurdu, yani tam benim cenabetliğime yakışan bir tesadüf olurdu doğrusu ama neyse ki çocuk bizim bölümde değil.. olsa, hiç şansım yok zaten, biz nilayla her gülüştüğümüzde kesin önümüze çıkıverirdi Allah tarafından..
http://fizy.com/#s/1dl8ol

Sınıfa çıkarken nilay sordu,

“liseden filan mıydı?”

Ben neden bahsettiğimizi unutmuştum bile,

“kim?”

“hey allahım..kız be..arkadaşın :p”

“çok ilgilendin bakıyorum da?”

“niye canım, güzel kızmış..hoşuma gitti o yüzden (:”

“e sana ayarlayayım diyorum işte lezboşcum? (:”

“ya oğlum, sana yakıştırdım yani..yok kalsın, hem yurt dışına filan gidiyormuş..öyle uzaktan uzağa olmaz ;)”

“hııı, sevdiğim dizimin dibinde olacak diyorsun? (:”

“aynen, mümkünse bir kol atımlık mesafede ;)”

Gülüşerek sınıfa girdik..durumu biraz olsun dengelemek için nilayın ısrarına rağmen neconun yanına oturdum, tabi nilayın benim nelerle uğraştığımın, ne hassas dengelerle cebelleştiğimden haberi yok..tabi, ona göre hava hoş, kız olan o..ortalığı karıştıran, (belki bir kısmını istemeden) ateşe veren de o..
http://fizy.com/#s/16jqp6

Necoda bir falso göremedim, çocuk kötüye yormamış belli ki bizim samimiyetimizi..yormasın zaten..kimse yormasın, yoramaz da..

O ders bir yandan kendime yeni hedefler belirlemeye ve bunları nereden temin edeceğime kafa yorarken (şu canlı müzik işi olursa ordan epey ekmek yerim sanki lan ehehe) bir yandan da, gülümseye gülümseye kaçamak bir şekilde mesajlaşmakla meşgul olan ebruyu kestim..kim gülümsetiyor acaba onu böyle..benim bir kez olsun beceremediğim kadar içten bir şekilde..

Yarın ilk stüdyo çalışmamız var..ömer, ilkay, Nurettin ve ben önce yine kafede toplanıyoruz, yarın kafenin de tadilat öncesi son günü..son son bir görelim bu halini, bakarsın çok değişir sonradan.

Şu müzik işi olsun diye dua ediyorum artık..çünkü hem fazlasıyla gaza geldik, artık moda girdik..hem de bu yeni aktivite benim için bir kaçış noktası daha olabilir..(şu muhtemel karı kız getirisinden bahsetmiyorum bile, görücez bakalım onuda..nasıl yürüyor işler)..okul takımını bırakacağım büyük ihtimalle..eğer zaman yetmez ve yorgunluklar artarsa kick-box a da ara verebilirim bir süre..bakıcaz bakalım..
gecenin son şarkısı ve partını da birazdan yazıp bu seferlik noktayı koyalım,

güzel oldu valla böyle, özlemişim (:
http://fizy.com/#s/1to5if

Bir sonraki rutin başa kakmasına maruz kalmamak adına bu gece için nilayı naçizane evimize davet ettim, hatta isterse kalabileceğini, ona göre eşya getirebileceğini söyledim, bayıldı bayıldı..sağa sola savuruyor beni..yazık lan aslında valla, bir açıdan bakınca, kızın da bizden başka samimi arkadaşı yok..sınıftaki diğer kızlarla yüzeysel ilişkiler içinde..”sahteler” diyor, “sarmıyorlar” diyor, “hala büyüyememişler” diyor…ee, işte öyle kimseyi beğenmeye beğenmeye de nihayetinde biz saplara kalıyor..biz saplardan birinin de ona yanık olduğunu ve bu nedenle kendini geri çekmeye çalıştığını göz önünde bulunduracak olursak, kızın tek yakın arkadaşı ben kalıyorum koca 70 kişilik sınıfta…

Ve bir ara benim de çevremi biraz genişletip farklı kişilerle takılmaya başladığımda, onu da sırf artık manitası var diye kendi haline bıraktığımda yaşadığı boşluğu anlayabiliyorum..ailevi problemlerini saymıyorum bile…harbiden bir ara her şey üst üste gelmiş kıza..arada dengesini yitirse de, yine iyi dayanmış bence..nitekim ben kendi hallerimi de biliyorum yani zamanında, hem öyle ailevi sorunlarım filan da yoktu yani… o yüzden nilaya hiçbir zaman kızmaya ya da yadırgamaya hakkım yok..hatta suç bende biraz da..

Bir daha seni o kadar yalnız bırakmayacağım..çünkü yalnızlığın acısını en iyi ben biliyorum..insan kendi içindeki labirentlerde kayboluyor, yakınında sandıklarına, elini uzatsa dokunabilecekmiş gibi duranlara bağırıyor da sesini duyuramıyor..
takip eden panpalara iyi geceler, tu bi kontünyud...
herkese iyi geceler panpalar,

bir kaç part atmaya çalışacağım becerebilirsem, gene yoğun bir hafta içi..
iyi geceler panpalar, biliyorum bu aralar boşladım, ben de bunaldım yazamadığım için valla,

neyse ki artık bir kaç gün rahatım, geceleri canlı yayın modunda takılırız ;)

bu gece de yazardım ama çok yorgunum, enerji depolayıp haftanın sikiciliğini üzerimden atınca,

yarın gece 00.00 gibi başlarız, sıcak sıcak yazar, yorumlarız ;)

iyi geceler, görüşmek üzere
iyi geceler panpalarım,

5-10 dakika içinde yazmaya başlayacağım,

canlı yazacağım için biraz uzun sürebilir ama alıştınız artık :p
sıçtım geldim, başlayabiliriz artık, hadi bismil..lan.. neyse allahı karıştırmayalım
aklınızdan geçenleri okuyabiliyorum panpalar..

tsigalko..ve onun tuhaf ilişkiler.. arkadaşlıkları..herkes mi bu çocuğun peşinde?

tuhaf olduğu konusunda haklısınız kesinlikle.. bana, daha yaşarken bile tuhaf olduğunu bile bile yaşadığım pek çok ilişki nasip oldu..hem arkadaşlık hem dostluk hem de sevgililik babında..

ama ikinci kısımda yanlışınız var.. zira herkesin peşimde olduğu, beni sevdiği filan yok.. hatta tam tersine, benden, her hangi bir sebeple nefret eden insan sayısı, hoşlaşanların en az iki mislidir diye düşünüyorum..

çünkü ben lanetliyim..

bulaşıcı bir hastalık gibiyim..

karanlık.. kötü..

ambalajı caf caflı, dandik bir çikolata gibiyim..

benimle konuşurken, gözlerinizin içine bakar, yüzünüze gülümser, size güven veririm.. beni seversiniz.. dinlediğimi, sizi anladığımı sanarsınız.. aradığınız dostu-arkadaşı-sevgiliyi bulduğunuza inanırsınız..

yanılıyorsunuz..

yüzümdeki gülümseme, düştüğünüz tuzağımın ustalığına olan bencil hayranlığımdır.. göz göze gelişlerimiz ölüm fermanınız..

neyse ki artık bu kötücül yaşam tarzımdan, sadece onu hak edenler nasibini alacaklar..

beni gerçekten istediğim seviyeye getirebilecek, yeterince karartabilecek hedefleri kurban seçiyorum.. bakın! ilk cinsel deneyimimi yaşadım bile, daha bu yola girer girmez hemde..

cici kızlarla vakit kaybetmek yok..

ya da ev kızlarının kalbini kırmak..

yoo dostum... maden bir masaya oturdun, oyunu kuralına göre oynayacaksın bundan sonra..

ha, gerçi yine bile bazı pürüzler çıkmıyor mu? çıkıyor tabi.. lanet kadınlar..ve onların lanet duygusallıkları..iki ilgi gösterip güzel söz söyleyince, en yollusu bile yumuşayıp işi ciddiye bindirmeye çalışıyor..

ne yapayım amk, orospu mu kiralayayım yani?..illa profesyonellerle mi çalışalım (:
http://fizy.com/#s/1d4sl5

siz, "artık tsigalko rahatladı, ipleri saldı, nasılsa hedefi belli, bundan sonra kasmaz, duygusallaşmaz, kendi içinde çelişkilere düşmez diyorsunuz ama, sorumlu bir insan olarak hala dikkat etmem gereken şeyler var..

bunlardan biri de hiç kuşkusuz, zehrimi arkadaşlarıma bulaştırmamak ve onlara karşı olabildiğince normal olmak..erkekler için tehlike yok zaten, ibne olduğumu sanmıyorum,

ama az sayıdaki yakın kız arkadaşım için oldukça dikkatli olmam gerek..onlara bir şekilde, farkında olmadan ayar vermek istemem..tamam samimiyiz, arkadaşız..ölümüne kankayız filan ama..aradaki bazı çizgileri de iyi çekmek lazım..şu an ihtiyacım olan en son şey aslında aşık bir yakın arkadaş..

normal ilişkiler kurabildiğim (boka sardırmadığım) az sayıda kız var zaten, bunlarında bir kısmını siz biliyorsunuz, işte tuğçe ve seda var..her ne kadar şu sıralar biraz mesafe olsa da aramızda, arkadaşım sayılırlar hala..nilay var, besyodan begüm var..ilerde bahsedeceğim kendisinde, sene başında başladı arkadaşlığımız ama kısa sürede iyi anlaştık..kendisi benim o bölgedeki kolum olabilir eğer aramı iyi tutabilirsem..yapışan gri eşofmanları ve askılı body leri içinde hoplayıp zıplayan jimnastikçi kızları kim sevmez ki?..

begüm sayesinde bunlardan bir grubunun arasına düşmek üzereyim..güzel planlarım var..

sonra sınıftan bir kaç kız daha var gene muhabbetimin iyi olduğu, şimdi adlarını karıştırmaya gerek yok, onlara bir şey olmaz diye düşünüyorum zaten :p
geleceğim, her zamanki gibi karman çorman bir halde..ama ilk kez, bu beni mutlu edecek bir türde karışıklık, işime gelen türde..

yakında canlı müziğe başlayacağız kısmetse.. orası, ve orada yaşanacaklar tam bir sürpriz.. belki de hiç bir sik yaşanmaz.. belli mi olur.. sonra şu besyo ayağı var... e tabi benim yapmam gereken bazı seçimler var.. çünkü artık her şeye yetişemeyebilirim,
hem spor, hem müzik, hem dersler, hem karı kız, hem arkadaşlar..

bunlardan bazılarına bir süreliğine ara vermem gerekebilir.. yapacağım seçimler ise geleceğimin şekillenmesinde önemli ölçüde rol oynayacak.. neyse, şu grup işi bir kesinleşsin de bakalım.. ondan sonra bakıcaz..

ilk çalışmamızdan önceki günü anlatıyordum en son değil mi?..nilayı gelecek.. bana biraz moral ve destek verir diye umuyorum.. korkuyorum lan.. heyecanlıyım valla beyler.. ciddi ciddi müzik grubu kuruyoruz.. çalıcaz, söyleyecez.. inşallah yarıda kalıp da hayallerimin içine sıçılmaz bu kadar gaza gelmişken..
ders bitti,

okuldan çıktık, ben-nilay-neco eve gidiyoruz.. evet evet.. hoş bir an değil tabi benim için gene.. umuyorum ki neco içten içe olumsuz düşünceler beslemiyordur bana.. çünkü olabilir yani.. hatta ben onun yerinde olsam kesin beslerdim... pezevengin tekiyim sonuçta..

neyse ki neco benden çok daha iyi bir çocuk.. nilayla aramızdakilerin iyi bir dostluk olduğuna inandığına inanmak istiyorum..

bizim kızın da hiç bir şeyden haberi yok tabi..yol boyunca komiklikler şakalar.. necoya ayrı bana ayrı.. çocuğa dokunuyor ediyor..ama tamamen saf niyetli tabi, ne bilsin amk adamın 2 senedir ondan hoşlandığını? ulan neco... için gidiyordur kız elini her omzuna attığında.. ciğerlerini kurtlar kemiriyordur.. eminim..zor kardeşim... valla zor bu işler be..aşk-sevgi filan... yalan bunlar.. boş ver sen.. siktir et..eğlenmene bakacaksın.. takılacaksın... sikip geçmek en büyük eğlence... öyle el ele tutuşmalar, göz göze bakışmalar filan boş işler.. üzüyor adamı bir yerden sonra.. sevmeyeceksin..aşık filan olmayacaksın.. götünde patlıyor sonra bak... bazen, daha itiraf dahi edemiyorsun işte..zor.. zararlı... salla gitsin böyle duyguları.. (bilir kişi konuştu amk)..

neyse geldik eve,

ben hemen

"aşağı geçelim?" dedim nilaya,

"niye, senin odan müsait değil mi yoksa?? kim var yatağında doğru söyle :p" dedi bu,

lan salak.. yapma şöyle dirty talkingler işte adam yanımızdayken demi?..

"yok lan ne müsait olmucam (: öyle beraber takılalım diye dedim yani"

"e neco sen de gel yukarı?" dedi nilay,

"ha, yok ya ben bi duş filan alıcam (asılcan mı lan ibne (: )..sonra da bulaşık yıkamam lazım, siz takılın, ben sonra bir ara uğrarım"
diye cevap verdi neco... yazık amk.. mahcup adam seni.. gelsene işte amk..

ısrar ettim bende..ama gelmedi.. cık cık... ne geçiriyorsun aklında bilmiyorum ki? ulan manita değiliz ki, "gitmeyeyim de rahat rahat sevişsinler" diye düşünesin..

neyse..

çıktık biz yukarı, tolga evde mi acaba..o da varsa şimdi bir de onunla gerilimli saniyeler...
sikecem ya..lan nilay ne masraflı kızsın lan.. valla çok zor seninle de takılmak artık ha..hayır, muhabbetin, dostluğun, iyi güzel cart curt ama.. olmuyor be abi.. kendimi meriç gibi hissediyorum aq..
ortada, seninle ilgili gönül meselesi olan iki tane adam var, ben, aklımdan zerre geçirmediğim halde 3. adam olarak en yakın safta yer alıyorum...
meriçlik ki ne meriçlik hemde..
vallahi utanıyorum aq..
"hımm, fena değil.. güya baskın yaptım ama incin sayılmazsın gördüğüm kadarıyla (:..sadece biraz.."

"kalabalık demi?"

"aynen, kalabalık (: ama düzenli"

"herkes aynısını diyor (:"

"haa.. gelenim gidenim çok diyorsun yani (:"

"ne sandın güzelim? her gece başkası, herr gece başkasıı (: kayıt defteri tutsam dolduydu şimdiye :p"

"eaahahah, aferin.. konuklarını nasıl ağırladığını sormayacağım.. o kadar özele girmeyelim :p"

"sormana gerek yok, zaten sen de aynı şekilde ağırlanacaksın birazdan x)"

gülmeye başladı,

"(: mümkünse her şey dahil olmasın, ben yarım pansiyoncuyum :p"

"yoook şekerim, bizde "ultra her şey dahil"den aşağı paket yok (:"

gene biraz güldü, yanaklar pembeleşti..ben de o ara kendime geldim..lan salak herif napıyon aq..tamam espritüel takılıyorsun da, bari en yakın arkadaşına kur yapma aq..biraz insan ol be..amma yavşak çıktın..

ama artık öyle bir yapışmış ki bu huy üzerime, kızlarla normal konuşamıyorum aq..illa hep bir ima, ayar, kur olacak..bir gün annem " tuzu uzatır mısın oğlum dediğinde"

"hımm, sadece tuzu mu? x) :p" filan diyeceğim diye korkuyorum...

bu ne yavşaklık arkadaş...

bunun, en azından tanıdık insanlara karşı bir önünün alınması lazım... şeytan.. sana diyorum... şu yavşama ayarlarına bir aile koruması, çocuk kilidi filan ekle.. böyle olmaz..
http://fizy.com/#s/1d4slv

"karnın aç mı?" dedim,

"yok ya öğlen yedik daha..yani ben yedim en azından x) sen o ara başka bir haltlar yiyordun tabi"

"(: ööf nilay, bak bu kızı ve konuyu konuşmayı yasaklıyorum şu andan itibaren"

"yasakları çiğnemek gibi bir özelliğim var biliyorsun? (:"

"bunu çiğnersen..ben de.."

"sen de beni mi çiğnersin ahahaha"

"kes kes (: ..bir şeyler hazırlayayım ben yine de.."

ufak tefek atıştırmalık bir şeyler ayarladım, yedik konuşa konuşa..yarın ki çalışmamızı ve heyecanımı anlattım..sağ olsun, tahmin ettiğim gibi yatıştırdı beni,

"eyvallah şekerim..bak böyle ciddi konuşabildiğin zaman daha çok seviyorum seni aslında (:" dedim,

"bir şey değil, ayıpsın ;) da, ben senin yüzünden böyle oldum yalnız onun da farkında mısın bilmem acaba?? (:"

"ne alaka benim yüzümden be?"

"tabi? hele geçen sene, malum zamanları saymazsak, paso gır gır şamataydın yani, iki dakika ciddi bir şey anlatamadım sana (:"

"hadi ya..pardon o zaman..arkadaşlığımız açısında sıkıntılı bir durum bu :/ :p"

"hahaha..ya sinir oluyorum arada tabi bu huyuna ama sıkıntı olmadı yani..sen de böyle bir insansın işte, böyle kabul etmek lazım (:"

"sağ ol be..la sanki garibeymişim gibi konuşuyon ha..böyle kabul etmek lazım filan..öz güvenim yerlerde şu an.. :/ * "

"hıı kesin öyledir (: ..ama cidden tsigalko..fazla alaycısın..hani, sadece etrafınla dalga geçsen, o zaman sevmezdim seni..itici olurdun..ama en çok da kendinle dalga geçiyorsun ya böyle..allahım ya, tipe bak (: (yüzümü mimiklere sokuyordum o ara)" yanaklarımı sıkıp tokatladı,

yuvarlandığım yerden doğrulunca, "hişş kızım bak el kol yapma, benim divanımdasın şu an, ona göre"

"ev sahibi tehdidi de geldi ohh.. (:"

"yani..fazla samimi olmayalım..sağım solum belli olmaz, bu divan başka şeyler çağrıştırıp duruyor zaten x)"

gözlerini patlatıp,
"nee... piss... " deyip yanımdan bir iki karış kaçtı..

"hah şöyle aferin, edebinle otur x)"

"yaa..ne kadar sapıksın... "

"bunu iltifat olarak alıyorum sağ ol şekerim (:"

sözde sinirli ama alttan alta gülerek tip tip baktı..ben de o ara bıyık altında gülüyorum devamlı..

"yesene kızım..ilaç atmadım korkma.."

"belli olmaz sana..sapık..zaten divan da çağrışımlar yapıyormuşmuş"

bu böyle deyince daha fazla dayanadım gülmeye başladım.. bu da numarayı bıraktı..gülüyoruz..

allahtan tolga yok evde... acaba alt kata gidiyor mu sesler..çünkü ciddi anlamda kahkaha krizine girdik..kendimize geldiğimizde ise o aradaki bir kaç karışlık mesafe fazlasıyla kapanmıştı..
başını omzuma yanlamasına dayayıp soluklanırken,

"alınmıyorsun demi böyle konuşunca (:" dedi,

"yok bea ne alıncam, nerde bende o yüz (:"

"manyak (: .."

"sen de alınmıyorsun inşallah?"

"üzerime mi?"

gene gülmeye başladık.. bana böyle zeki esprilerle gel işte..

"oof of (: ..nilay alemsin ya... iyi ki varsın.."

bir an sessizlik oldu..az önceki kahkahalar yerini gülümsemelere bırakmıştı,

"sen de iyi ki varsın... " deyip belime dolandı.. başlarımız birbirine yaslandı.. omuzlar, sırtlar sıvazlandı... sonra ayrıldık,

"çok değerli senin dostluğun benim için" dedi.."en kötü zamanlarımda herkes yokken sen vardı.. herkes kaçmışken, sen kaçmadın.. işte bu yüzden gerçekten bambaşkasın gözümde.."

"sağ ol, canım benim... aynısı senin için de geçerli... senin desteğin olmasaydı... " dedim..ve sonra duraksadım... nilayın ilk yılın sonunda serhat piçinin oyununa gelip beni tamamen yalnız bırakışı geldi aklıma birden..

hayır.. aslında, o en zor zamanımda yanımda olmamıştı... en zor zamanımda yanımda olan...

ebrudan başkası değildi..

ebru..

sadece ebru..
gene sessizlik oldu..

fakat bu seferki, benim geçmişe gidişim ve orada, artık üzeri kapanmış bazı yaralarımın nasıl oluştuğunu adeta replay den tekrar izleyişimin sessizliği olduğu için ağır, sıkıntılı bir sessizlikti..

yüz ifademin değişmesinden olsa gerek, düşüncelerimin de değiştiğini, nilay anladı.. yavaşça ayrıldı benden... dikleşti koltukta.. derin bir nefes aldı ve ben hala şimşek gibi beynimde patlayan düşüncelerin ışığının şiddetine gözlerimi alıştırmaya çalışırken, konuştu,

"ben... aynısını yapamadım ama" dedi.. gergin bir ses tonuyla...

cevap vermedim..

yapamadın evet..bir başkası yaptı ama.. beni ruhen ölü, bitmiş halimle sarmaladı.. yaralarımı sardı.. tuttu elimden, ayağa kaldırdı.. yürümeyi öğretti yeniden..ve ben, nankör ben... bencil ben... koşmaya başlar başlamaz da ilk önce ondan kaçtım, sanki düşmanımmış gibi..

"kendimi o kadar borçlu hissediyorum ki..ve o kadar pişmanım... tsigalko senin benim için yaptıklarının yarısını bile yapamadım ben sana karşı..sen benim hayatımdaki mutlulukların çoğunun sebebisin... kendi varlığın... sonra, beni tolgayla tanıştırman.. kötü günlerimde destek olman... bir de öyle gır gırcı, bencil gibi görünürsün ama.. aslında o kadar çok şey yapmışsın ki benim için... hani, kendiminkilerle kıyaslayınca.. utandım bir an.." deyip buruk buruk gülümsedi..

transdan çıkabilmiştim nihayet..

ben de gülümsedin... bu samimi itirafları hoşuma gitmişti... en azından hatasını biliyor.. kıymet biliyor...

ona da aynen böyle söyledim..

"en azından farkındasın" dedim, "benim için bu da yeterli (:" gülümsedim.. gittim ben sarıldım bu sefer..

"iyi ki varsın nilay.. sıçtım geçmişe... şu an... iyi ki varsın"

kaldık biraz öyle..

sonra gene ayrıldık.. baktım bu gülüyor ama bir yandan da gözlerini siliyor aceleyle..

"mız mız oldun iyice"

"sorma ya..(: ..dengemi bozdu yaşadıklarım..bu toparlamış halim işte biliyon.."

"aynen, farkındayım..ee sizinkiler naaptı?"

"bir aradalar gene işte... sanırım benim çok üzüldüğümü görünce.. geçici olarak... amaan.. nasıl olursa olsun.. sonuçta yine beraberler mi? önemli olan o.." dedi burnunu çekip buğulu gözlerle gülümseyerek..

"evet.. kesinlikle..sen işin neticesine bak... yaşadığın anın kıymetini bil..ne olursa olsun, senin için fedakarlık yapıyorlar diye düşün en kötü ihtimalle ki, bu bile güzel bir şey.."

"öyle ya tabi... çok önemli tsigalko ya..aile.. ailenin mutluluğu... insan darmadağın oluyor... canım onlar benim.. onları öyle kopuk görmeye dayanamıyordum... " dedikten sonra yeni bir gözyaşı dalgası geldi..ama koyvermedi kendini.. yine sildi gözlerini..

"bundan sonrasında da yine hep bir arada olacaksınız inşallah.. artık geçmişte olanları düşünme..bak, şu an mutlusun..ona odaklan.. ailen bir arada, arkadaşlarınla bir aradasın..bir kere ben varım yani :p o bile yeterli bir sebep x)"

gülüştük..

"öyle ya..iyi ki varsın sende... çok zor senin dostluğunu kazanmak da, korumakta... şanslıymışım (:"

"eyvallah... ama öyle zor filan değil bee (: ulaşılmaz değilim, gayet sıradan bir adamım hatta, gaz veriyorsun ha :p"

"yok cidden zor tsigalko.. zorsun... her anlamda zorsun... sana yakın olmak da zor, uzak olmak da zor.. boşuna tavlamıyorsun kızları :p..divan filan.. (:..cidden sende tuhaf bir şeyler var..bir şekilde bağlıyorsun insanı.."

"lanetliyim, farkındayım, sağ ol hatırlattığın için :p"

"lanet mi? lütuf bence (: sen kullanmayı bilmiyorsun sadece.. neyse..bir gün illa ki büyüyeceksin, şimdi devamlı yeni oyuncak isteyen çocuklar gibisin"

"hıı... bu övgü müydü, küfür mü ettin tam anlayamadım yalnız? :p"

"(: manyak ya.." enseme hafifçe vurup omzumdan kalktı, "film izleyelim mi? var mı güzel filmlerin?" deyip neşeyle gülümsedi..az önceki melankolik, romantik ortam dağılmıştı,

"olmaz mı? şunları götüreyim ben mutfağa, sonra yerimizi hazırlayıp film moduna geçelim ;)"

tabakları götürdükten sonra yatağa geçtik, sırtımızı duvara verip arkamıza yastıkları aldık, laptop ortada, ayakları uzattık, çarşafı çektik.. çerezde ayarladım, ışıklar söndü ve film başladı..

o ara tolga gelmiş, benim odaya bi daldı "nabıon la??" diyerekten, sonra bizi gördü, hemen kibarlaşıp "hoş geldin" dedi nilaya beyefendice bir ses tonuyla,

"iyidir aga, film izliyoz öyle" dedim sıkıntılı bir şekilde..al işte bir yanlış anlaşılma potansiyelli olay daha.. ölücem bir gün valla öldürecek bi stres beni..

neyse..iyi seyirler dileyip odasına çekildi bu,

biz de devam ettik..

amk o filmi de nerden açtıysam..tam konuya uygun, mesaj verir gibi... daha yaklaş diye bir film vardı, closer..onu izliyoruz... hey allahım ya..arı kovanına sokulan çomak gibiyim..hem şeklen, hem manen, hem de madden çok benziyoruz.. ikimiz de odunuz..
panpalar,

bir part daha yazayım yetsin bu gecelik ne dersiniz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder